نشست دانش افزایی در

بنیاد شهید و امور ایثارگران

با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد

نشست دانش افزایی با موضوع عفاف و حجاب روز شنبه 25 تیر ماه در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش « بسیج ایثار»، در این نشست که به همت معاونت فرهنگی و آموزشی و مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، دکتر رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم اظهار کرد: خدا را سپاس می‌گویم برای تمسک به امر ولایت که بسیار با ارزش است زیرا اگر تمسک نباشد ما سقوط خواهیم کرد.
وی خطاب به کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز شما باید قدردان این نعمت باشید که در محلی خدمت می‌کنید که جامعه هدف شما خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و کار شما بسیار مقدس است.
وی خاطرنشان کرد: تمسک به ولایت حضرت علی (ع) یعنی توجه به شیوه برخورد ایشان با خانواده‌های شهدا و جانبازان صدر اسلام که نمونه‌های آن را بارها شنیده‌اید که ایشان برای بی خبری از یک خانواده شهید خود را مستحق آتش جهنم می‌دانستند.
سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خوش ‌آمدگویی و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، گفت: موضوع حجاب و عفاف و ترویج این فرهنگ که مخاطبین زیادی دارد مهم است و امیدواریم جلسات بیشتری در این زمینه برگزار شود.
سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این نشست گفت: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره در حوزه‌های فرهنگی و روشنگری پیشتاز بوده و جلسات دانش افزایی در موضوعات مختلف برگزار کرده و با عنایت به هفته عفاف و حجاب نیز این برنامه برگزار شده است.
وی افزود: ضرورت حفظ عفاف و حجاب که هم به آقایان و هم بانوان مربوط می‌شود یکی از عنایاتی است که دین اسلام برای حفظ حیا و پاکدامنی داشته است.
خزایی ادامه داد: امروز ضرورت زیست عفیفانه است ولی در سال‌های اخیر وضعیتی را مشاهده می‌کنیم که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مکدر می‌کند و این موضوع باید مورد توجه دلسوزان فرهنگی قرار گیرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , همایش ها , بسیج خواهران , ,